Etiqueta de Instagram georgerrmartin

ok i think i’m gonna sleep now gn all
ok i think i’m gonna sleep now gn all...más
23.02.2018 20:35:26
Anuncio
👏👏👏👏👏👏 love me a good mother son relationship
👏👏👏👏👏👏 love me a good mother son relationship...más
23.02.2018 20:34:19
also i missed sophie’s bday on this account wow i hate myself but she’s a lovely...
also i missed sophie’s bday on this account wow i hate myself but she’s a lovely lady and i love her so - happy belated birthday sophie!!!!!!!
23.02.2018 20:32:35
sorry for not posting in like twenty years whoops
sorry for not posting in like twenty years whoops...más
23.02.2018 20:31:39
Anuncio
New @emilia_clarke pics, ❤❤
.
gurl why you ain't filming tho?🤔
.
Been so inactiv...
New @emilia_clarke pics, ❤❤ . gurl why you ain't filming tho?🤔 . Been so inactive lately,keep loosing followers too 🙃 haha sorry guys!love y'all though! . . #emiliaclarke#daenerystargaryen#motherofdragons#queenoftheandals#gameofthrones#asongoficeandfire#georgerrmartin#queenbee
23.02.2018 20:23:32
ADWD: Ch. 63, Victarion ~~ You would have to be a fool to call Victarion Greyjoy...
ADWD: Ch. 63, Victarion ~~ You would have to be a fool to call Victarion Greyjoy a fool to his face. He lifted the guy up by the throat with his burned hand, strangled him to death, and threw him in the sea. Vic has issues with being made fun of 😬. ~~~ So here’s how I see what’s going on with this chapter. You know how some people become obsessed with celebrities? They imagine what it would be like to be with that person, they fall in love with a person they never met. They even defend that celebrity fiercely. They take to Twitter and fight anyone who talks shit about their love. Victarion is kinda doing that with Daenerys. He kills people who say she is dead. Moqorro mentions that she is his dragon, and he loves that statement. He loves the idea that he will steal her from Euron. He “freed” some slave girls on a ship he raided, and proudly announced that he frees slaves just like the Dragon Queen. It’s honestly kinda scary. Quentyn was shy and inexperienced. He grew up in beautiful Dorne, and lived a pretty sheltered life. Victarion is a beast of a man. Seasoned and hardened. The Iron Islands are rough. ‘Hard places breed hard people’. When Quentyn met Daenerys she was seated on a Throne. If Vic reaches her, she is in a very different situation. It’s just really fun to think about. I create mini fanfics in my mind all the time 😂. ~~~ Tomorrow I’ll come up with something for Dragonbinder, then we will move on to the Ugly Little Girl, Arya Stark 🗡! #victariongreyjoy#daenerystargaryen#adancewithdragons#asongoficeandfire#asoiaf#asoiaffamily#georgerrmartin#grrm#gameofthrones#gameofthronesfamily
23.02.2018 20:07:51
Mi viernes por la noche 
#georgerrmartin #bookandfood
Mi viernes por la noche #georgerrmartin#bookandfood...más
23.02.2018 20:01:06
Anuncio
#FBF to these Game of Thrones / Song of Ice and Fire books I designed and #handm...
#FBF to these Game of Thrones / Song of Ice and Fire books I designed and #handmade back in 2015. It’s amazing what davey board, pva glue, and lots and lots of measuring and slicing can do. . See more deets on my website. Paper: @frenchpaperco Construction Line . @gameofthrones@gameofthrones__hbo#diyfoil#decofoil#bookdesign#gameofthrones#georgerrmartin#mincfoil
23.02.2018 19:44:36
✨Nuevo libro✨
George R.R. Martin es un groso, eso lo sabemos todos. Pero nunca l...
✨Nuevo libro✨ George R.R. Martin es un groso, eso lo sabemos todos. Pero nunca leí otra cosa del autor que no fuera “Juego de Tronos”, así que me compré esta antología de cuentos que escribió antes de empezar con la famosa saga. Veremos qué tal me va. ¿Alguno ya lo leyó? . . . #Libros#GeorgeRRMartin#LosReyesDeLaArena#MeGustaLeerArgentina#Bookstagram#BookstagramArgentina#BookstagramArg#Cuentos#CuentosDeTerror
23.02.2018 19:18:57
Anuncio
LOL! 😂😂💀
-
via @incorrectgotquotes
Credit to : @gotinsider
the game of kingship ...
LOL! 😂😂💀 - via @incorrectgotquotes Credit to : @gotinsider the game of kingship or the game of fate ------------------------------------------------ #daenerystargaryen#houselannister#aryastark#khaleesi#housetargaryen#georgerrmartin#asongoficeandfire#grrm#thenorthremembers shireenbaratheon #gameofthrones
23.02.2018 19:14:52
A Caneca "Casas de Westeros" em estilo P&B, lista 10 casas do reino, cada uma co...
A Caneca "Casas de Westeros" em estilo P&B, lista 10 casas do reino, cada uma com seu lema descrito. Corre pra reservar o sua! Tem link na bio e no stories! www.quartogeek.com.br #LojaQuartoGeek
23.02.2018 19:10:14
Next
cargando